Sunday 30 June 2013

Juara Piala FA- Gomo Klate Gomo

Assalamualaikum

Tahniah Gomo Klate Gomo!! Alhamdulillah sebab akhirnya kemenangan milik we olls. puas hati kan n senyum pon lebo je yok. Mintak ampun banyak-banyak ye wahai rakyat jelata Johor sekalian. Tahniah kepada ehem ehem abe NorFarhan yang cool tu sebab buwi masuk gol sebutir.tetibe minat beliau pulaks.kemenangan nih untuk kali ke2 berturut-turut yea. Aku nih bukannya jenis yang minat sangat bola, tapi sebab final Kelate gak, ambo naik raaa slaluh(zemangat). Muehehe. Sorry la entry nih aku esaited sangat sampai semua loghat dah campur. Dari 8.30 malam lagi aku dok tercongok depan tv lepas goreng nugget nak melatak. Punyalah aku goreng sepinggan nugget sekali adik laki aku join tengok bola dekat skrin besar kat balai. Hampeh.

Mase separuh masa pertama, permainan banyak nak masuk ke arah gol Johor. Mase ngah bedal nasik, nasib aku tak tercekik, kemain over adik pompuan aku. N tak penah pon aku nih over tau time masuk gol Klantan tuh. Hehe


Terharu sebab Tengku Mahkota sanggup datang bagi semangat kat dorang. Terharu sampaipeluk bantal neh. T_T. pastu aku boleh dengar suara zemangat penyokong Kelantan yang memang kuat dok nyanyi lagu gomo klate gomo eh. Tahniah sekali lagi kepada semua pemain Klate. Nih ambo saye nih. N tak lupe juga kepada pemain Johor sebab layak ke final.aku pon sayang jugak Johor tu.eheks. pepepon, Good job bro~




nak tanya, dorang nyanyi lagu hapo eh mase match tu? macam ada hoi hoi
sekian~

No comments:

Post a Comment