Tuesday 2 July 2013

Perdana Resort- Mari Melapangkan Minda

Assalamualaikum

Hei hei hei, Sape suka pantai?over pulaks aku. ya pantai. ramai yang suka kan? sebab bila melihat n menikmati keindahan ciptaan Allah, ia mampu memberi ketenangan n mampu mengurangkan stress. sangat skema n bagus yang amat kan ayat aku. hahah

well, sebenarnya aku nak cite kat hang la yang minggu kepas kitorang sekeluarga teman ayah aku g Mensyuarat Koperasi dekat Perdana Resort. asek kat sini je. pepepon aku suka sebab yang penting ada pantai u olls. masa kami sampai, orang tengah ramai sebab taktahula geng mana yang buat family day kat situ. kalo korang tak tahu nak berpiknik kat mane, aa meh la ke sini. harga setiap chalet pon berpatotan, bukan Murah okey. 
Just-Berpatutan -jaa. 


                                     


jempot masyukk..



ngaaa ni la pantainya!! dengan pasir yang mencoklat .eh?
yela dah slalu sebut memutih kan~




ni la resortnye. harga RM 190- 1 nite, kau mampu?? 
aku rela berkhemah tepi pantai. haha tapikan zerius saangat selesa.


kat sini macam-macam hado. nak feeling bebasikal macam dalam cite Full House pon boleyh. tapi aku tak naik sebab basikal dye kecik. taksesuaihokey



air kolam yang tenang n tunggu nak terjun jaa..weee


yang nih untuk kanak-kanak. bukan-untuk-kau-berbadan-comel-ye

tapi nak pesan la, nak mandimanda bagai kat sini bahaya sebab air kat tepi pantai pon aku nampak dah dalam. so pastikan zemangat nak mandi-manda tu tolak tepi eh. hepi enjoy our wekend. nanti lah next enrty aku post pasal pantai tujuh. sumpah best!  tenkiuberimah











No comments:

Post a Comment