Friday 27 September 2013

The Making Of..

Assalamualaikum..

The making of.. making of hape tuh? Selongkar punya lappy tetibe teringat moment mase dok uni taon lepas. Seminggu before malam pra-grad tuh, kawan aku ada bagitau every course kene buat video. So oleh kerana aku ni memang la hantu buat video, maka aku request la bio aku je yang buat. Ala buat video pon guna software vegas 9 je. Xde la gempak mane pon macam geng yang laen. Janji buat kan. So dalam minggu tu, kitorang sekelas tak berapa nak ramai memang bizi nak rak la nak shooting video tu. Lepas kelas je, muka tersipu malu macam mintak penampo join dengan lecturer buat gaya macam-macam la. Lecturer pon sume sporting habes la. haha


pic 2 :lecturer yang pakai spek tuh memang la terer bab calculus.
pic 3 : ni Madam Nora ngajo QMT 339. aku nasehatkan pada junior tuh, pilihla madam ni. nyesal kau dik tak belajo dengan dye 
pic 3 : KP Qs, Madam Nosiah. seorang ibu yang sangat baik. :) apela yang dibuat dengan si nad tu sampai kemahen mdm gelak beso ~_~



kalo takde yang pakai spek tu, tak meriah r video nih.tak gitu Nad? muehehe

Background video nih kitorang pakai idea si Nad.  Kitorang decide guna lagu Bruno Mars- count on me sebab dye punya lirik tuh ada  pasal persahabatan gitu la. Mase malam pra-grad tu, hatiku dok debar-debar jugak la nak nengok  hasil video kitorang. sekali… tak boleh ditayangkan sebab dorang kesuntukan masa nak habiskan sume video malam tuh. Mase tuh pukul 11 malam dah. memang keciwe amatlah sebab penat-penat buat kan, sekali tak ditayangkan.huuu mahu aku tak menangis kat situ. :(  

oleh itu, bagi mengurangkan rasa keciwe nih, kitorang burn la video tuh bagi dekat lecturer yang terlibat sebagai kenangan. Ala, rindu Segar Amat la bila rewind balik sume moment nih.


No comments:

Post a Comment