Wednesday 9 October 2013

Shawl + Dress + Jubah Moden


Assalamualaikum..

Post kali ni takde pasal jalan-jalan sebab aku bizi koje. Muahaha. Tapi izinkan aku share  mende yang len sikit boleh kan? Okey, nowadays yang tak berapa nak baru sangat, banyak sangat kan shawl, dress n jubah moden  yang bertebaran di website, blog, fb o mall kan. mungkin aku lambat siket nak promote kot.


yang nih khusus golongan mak cek-mak cek ye :)
harga depends pada saiz bet RM 38-RM 50








jubah moden nih pulak harga ber RM 75-RM 100



haa yang neh baru untu KITA-KITA AJE. konpem cumel je kalo
 dress ni dipadankan dengan skirt. alolo ayunya dye. hihi
harga bet RM 30-RM 50

dah ada baju kan? tudung blom lagi kan? Mostly wanita sekarang suka pakai shawl kan?  Tapi…masalahnya kalo area Kelantan memang payah giler la nak jumpa kan. Seyes. Tak tipu ni. Itupon shawl yag bercorak o pashmina biasa je kan. So, kalo korang terdesak sangat sampai jelos nengok orang lain kemahen cantik time pegi event ,apa kata korang menjamu mata dulu tengok mende alah kat bawah ni.
Shawl halfmoon biasa RM 28 sahaja. Not include postage.









Shawl halfmoon  labuh RM 38 sahaja. Notinclude postage

*kalau korang tengah mencari shawl half moon labuh untuk raya, dinner o wedding, kitorang sedia menerima tempahan. (sebenarnya ada je yang lagi labuh, tapi depends pada permintaan)
*kalau nak shawl lagi labuh dari biasa @ kain tebal siket, korang kena tempah la awal la ye. (ni untuk customer yang demands siket) hehe

yang ni member aku punyala. memandangkan aku ada belog, ada baiknya aku bantu diakan. heee. Berminat sangat,korang juga boleh pm me at fb.so pepehal korang boleh contact aku .SINI :)

No comments:

Post a Comment